לאחר התמיכה בטבח: שר האוצר הורה להקפיא כספי רש"פ

פנחס בן זיו No Comments on לאחר התמיכה בטבח: שר האוצר הורה להקפיא כספי רש"פ

בעקבות גילויי תמיכה מצד בכירים ברשות ופנייתה לביה"ד בהאג בדרישה להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראלים הנחה שר האוצר לעצור את תשלום כספי המיסים לרשות ולכנס דיון דחוף בקבינט המדיני ביטחוני

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פנה הבוקר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הודיע כי הנחה את משרד האוצר שלא להעביר את כספי המסים לרשות הפלסטינית בעקבות תמיכתה בטבח ופנייה לביה"ד בהאג.

בפנייתו כתב סמוטריץ' כי "בהתאם להסכמי אוסלו מדינת ישראל גובה את כספי המיסים עבור הרשות הפלסטינית ומעבירה אותם לרשות מידי חודש בקיזוז תשלומים ושירותים שונים כמו חשמל, מים וכדומה. חלק מהכספים הנגבים הינם בגין טובים המועברים לעזה".

"לאחר הטבח הנורא שביצע החמאס ביישובי עוטף עזה בשבת השחורה" ציין השר, "הרשות הפלסטינית לא מצאה לנכון להתנער המעשים הברברים האלו, ואף בכירים ברשות הביעו גילויי תמיכה בטבח האיום. בנוסף הרשות הפלסטינית מבצעת פעילות כנגד ישראל ובין היתר, שר החוץ של הרשות הפלסטינית פנה לתובע הראשי של בית הדין בדרישה בדרישה להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראלים".

על כן כותב שר האוצר כי "לא יעלה על הדעת שבמציאות זו, נמשיך להעביר את הכספים האמורים כאילו דבר לא קרה. בהתאם לכך אבקש להודיעך כי הנחיתי את משרד האוצר לעצור החודש את העברת התשלומים. במקביל, אבקשך להביא את הנושא לדיון דחוף בקבינט המדיני ביטחוני".



0 תגובות